mandag den 8. maj 2017

STAReast 2017 - Det Hele Starter Om 2 Timer

Så skal vi til det igen - en uge med en masse nye indtryk, oplevelser og ny lærdom.

Stedet er Orlando i Florida, emnet er softwaretest, konferencen er STAReast, året er 2017.

Konceptet følger de andre års - mandag og tirsdag er der hel- eller halvdags tutorials, onsdag og torsdag keynotes og de kortere konferenceindlæg, og fredag sluttes af med en heldags session om ledelse i test og kvalitet.

Jeg vil på denne blog skrive indlæg hele ugen om de forskellige præsentationer, indlæg og indtryk. Mandag deltager jeg i 2 halvdags tutorials, og det samme tirsdag. De er valgt på forhånd, og heldigvis var jeg i lidt god tid med reservationen, da de godt kan være 'udsolgt'.

De to tutorials mandag er 'Influence Diagrams: A New Way to Understand Testing' med Isabel Evans og 'Applying Emotional Intelligence in Your Testing' med Julie Gardiner. Tirsdag deltager jeg i 'Agile Testing: Team Tactics that Deliver the Good' med Bob Galen og Mary Thorn og 'Requirements Engineering for Testers' med Erik van Veenendaal.

Jeg har store forventninger til ugen, og glæder mig utroligt meget, og også denne gang har jeg lovet mig selv at skrive mindst et blogindlæg pr. dag om indtryk, oplevelser og reflektioner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar