torsdag den 16. oktober 2014

STARwest 2014 - jeg gik mig over sø og land

Jeg er nu på fjerde dagen af STARwest 2014 konferencen, og er nu kommet til tidspunktet, hvor der hos mig nogle gange opstår det der vist kaldes konference-kuller.

Det sker for selv den bedste, og altså også for mig. Når det sker plejer jeg at gå en tur. Nogle gange kort. Nogle gange langt. Nogle gange sker der noget magisk.

Så jeg gik mig over sø og land........og hvad så jeg.....Julie Gardiner?...... dog ikke, men følte mig lidt som Jeppe i baronens seng.......drømmer jeg eller er jeg vågen.

Jeg gik langt, men alligevel, nok ikke til Orlando i Florida. Og dog - pludselig så jeg i det fjerne, i smoggen i LA, noget der kunne minde om studenter-konceptet fra syden.

Og ja. Jeg så rigtigt. Konceptet med en restaurant drevet af kvindelige studerende med speciale i ugler med store øjne har spredt sig.

Jeg er jo et godt menneske. Så her sidder jeg. Blandt kvindelige studerende med speciale i ugler med store øjne. Meget store. Knap så store. I forskellige farver, mønstre og former.

Men støtter dem alle.........selvom de ikke taler tysk......og dog.....vielleicht......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar