mandag den 2. maj 2016

STAReast 2016 - Starten går om 3 timer

Så skal vi til det igen - en uge med en masse nye indtryk, oplevelser og ny lærdom.

Stedet er Orlando i Florida, emnet er softwaretest, konferencen er STAReast, året er 2016.

Konceptet følger de andre års - mandag og tirsdag er der hel- eller halvdags tutorials, onsdag og torsdag keynotes og de kortere konferenceindlæg, og fredag sluttes af med en heldags session om ledelse i test og kvalitet.

Jeg vil på denne blog skrive indlæg hele ugen om de forskellige præsentationer, indlæg og indtryk. Mandag deltager jeg i 2 halvdags tutorials, og det samme tirsdag. De er valgt på forhånd, og heldigvis var jeg i lidt god tid med reservationen, da de godt kan være 'udsolgt'.
 
De to tutorials mandag er 'Testing the Internet of Things' og 'Successful Test Automation - A Manager's View'. Tirsdag deltager jeg i 'Test Attacks to Break Mobile and Embedded Software' og 'What DevOps Means for Testers - Tips for Getting Testers Involved'.
 
Jeg har store forventninger til ugen, og glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar