onsdag den 19. januar 2011

5 dage med nye spændende bøger om test

Så har jeg taget mig den frihed at bruge de næste 5 dage på at studere og læse en række nye bøger om test af software, som jeg har anskaffet mig. Det drejer sig i denne omgang om følgende:

  • Testing Software and Systems (Proceedings fra ICTSS 2010 konferencen - ICTSS står for International Conference on Testing Software and Systems - og konferencen foregik i Natal i Brasilien i november 2010) og udgivet på Springer.
  • Property Testing - Current Research and Surveys, Oded Goldreich (Ed.) og udgivet på Springer.
  • The Testing Network - An Integral Approach to Test Activities in Large Software Projects, Pierre Henry. Udgivet på Springer.
  • Testen in der Finanzwelt, Norbert Bochynek og Jose Diaz. Udgivet af Diaz Hilterscheid - bemærk venligst at bogen er på tysk inden I eventuelt får den bestilt.
  • Becoming Agile in an imperfect world, Greg Smith og Ahmed Sidky. Udgivet af Manning.
  • The Tester's Pocketbook. Udgivet af Paul Gerrard og The Tester's Press. Jeg fik den af Paul selv på EuroSTAR 2010 i København (Bella Center).
I vil på bloggen kunne læse om mine oplevelser med at studere og læse bøgerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar